JAK MÁ VYPADAT KVALITNÍ PRODEJ ? POVÍME VÁM TO!

Jak má vypadat kvalitní prodej ? Povíme vám to. Vše začíná od výběru seriozního realitního makléře, se kterým budete nejen prodávat vaší nemovitost, ale i trávit nějaký ten čas. Proto by tento člověk měl splňovat taková kritéria, aby vám pomohl v co možná nejkratším čase nejen nemovitost prodat za nejvyšší cenu, ale i příjemně strávit čas. Samozřejmostí je příjemné vystupování na úrovni, slušné oblečení, znalost trhu i marketingu, kvalitního zpracování inzerce, vlastnit již vybudované portfolio kupců i prodejců a samozřejmě disponovat právními znalosti. 

FOTOGRAFIE 

Klíčem k výhodnému prodeji je před první návštěvou fotografa kvalitně připravená nemovitost. Dostatečným úklidem a i za pomocí drobných úprav interiéru lze vykouzlit pozitivní atmosféru, která udělá dobrý dojem na potenciální kupující. Pozitivním krokem bývá i návrh realitního makléře do nemovitosti trochu zainvestovat, jedná se totiž o zhodnocení vaší investice. Jakmile je vše připravené, nemovitost by měl realitní makléř profesionálně nafotit, protože, jak již víme, fotografie řekne víc než tisíc slov.

PREZENTACE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

Vizitka vaší nemovitosti umístěná na webových stránkách realitní kanceláře se kterou spolupracujete by měla být úplnou samozřejmostí. Nemovitosti  v sekci ,,nabídka realit”, by měli realitní makléři týdně aktualizovat o nově inzerované nemovitosti a také odstranit nemovitosti již prodané.

SPECIÁLNÍ WEBOVÁ STRÁNKA

Pro velmi exkluzivní klienty by realitní makléř měl vytvořit speciální webové stránky, které budou pouze o nabízené nemovitosti. Webové stránky tak osloví mnohem více zájemců, kteří nebyli běžnou inzercí dosud osloveni.

PLACENÁ REKLAMA NA INTERNETU

Konkurence je na internetu opravdu veliká, a proto by vám makléř měl zařídit placenou inzerci na internetových vyhledávačích jako je například Google nebo Seznam. Inzerát se tak zobrazí většímu počtu potenciálních zájemců o koupi vaší nemovitosti. Tato forma inzerce může být buď textová nebo obrazová.

VIDEOPROHLÍDKA

 Videoprohlídka je vychytávkou posledních let , která by neměla chybět v nabídce služeb žádného makléře. Kvalitně zpracovaná videoprohlídka může vést k rychlejšímu prodeji vaší nemovitosti. Jedním z největších trendů poslední doby je filmování pomocí dronu, který nabízí unikátní pohled na nabízenou nemovitost z ptačí perspektivy. Věříme, že videoprohlídky pomohou kupujícím vstoupit do světa nemovitostí z pohodlí jejich domova.